Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
27 september 2022

Super fijn

Goede service, super fijn met de kindjes, komt keurig afspraken na. Super fijn!

25 september 2022

vertrouwd

Een vertrouwd adres met ervaren vriendelijke mensen die ook aandacht voor je hebben.

24 september 2022

Ik ben zeer tevreden over de tandarts.

Ze denkt mee met hoe ik mijn gebit goed en mooi kan houden.

24 september 2022

Prima! Zeer snel geholpen na tandbreuk!

Zeer snel ingepland en alle tijd genomen om probleem op te lossen waarbij ook op de kosten werd g...

Lees meer
24 september 2022

nieuwe tandarts: goed bevallen

prettige sfeer

21 september 2022

gewone controle

Weinig communicatie. In dit geval ook niet nodig.

19 september 2022

is goed

goed

14 september 2022

Vriendelijk en objectief advies

Vriendelijke behandeling gehad bij Rene. Ook een eerlijk advies. Controle is afgeschaald naar 1x ...

Lees meer
14 september 2022

Goed

Jammer dat ze zich niet voorstelde. Geen uitleg wat ze ging doen

13 september 2022

Goed

Ik kon toch vrij snel terecht na aangegeven te hebben, last te hebben van de linkerkant van mijn ...

Lees meer
10 september 2022

René van loon fijne kundige tandarts

Gebeld en anderhalf uur later kon ik al terecht. Super.

10 september 2022

Die ik nu had was fijn, maar er is verschil….

Was nu bij deze goed

9 september 2022

Aardige assistenten en kundige tandarts

Wordt altijd goed geholpen. Iedereen is behulpzaam en aardig.

9 september 2022

Gewoon goed behandeld zoals altijd.

Gewoon goed behandeld zoals altijd.

9 september 2022

snel aan de buurt

snel en goed geholpen

8 september 2022

Ontzettend snel en goed behandeld

Loop ik binnen bij de tandarts om een afspraak te maken voor een vulling te vervangen die ik er u...

Lees meer
8 september 2022

Zeer goed

Ik heb alleen ervaring met mw. Driessen. Ze is erg kundig en altijd vriendelijk. Ze stelt je ger...

Lees meer
5 september 2022

goed geholpen

Goed en correct behandeld

4 september 2022

wennen

De tandarts die ik voorheen had werkt schijnbaar niet meer op de praktijk en had nu dus voor de e...

Lees meer
4 september 2022

Altijd goed.

Ik word altijd netjes geholpen. De nieuwe tandarts Hamad vind ik echt een aanwinst. Hele fijne ta...

Lees meer
31 augustus 2022

Prima zorg en prettige behandeling

Vriendelijke ontvangst en goede duidelijke toelichting .

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Samenwerkende Tandartsen Beek en Donk
Schoolstraat 2
5741 CV
Beek en Donk
Ma
8:30 - 12:15
13:15 - 17:00