Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Super fijn
Goede service, super fijn met de kindjes, komt keurig afspraken na. Super fijn!

vertrouwd
Een vertrouwd adres met ervaren vriendelijke mensen die ook aandacht voor je hebben.

Ik ben zeer tevreden over de tandarts.
Ze denkt mee met hoe ik mijn gebit goed en mooi kan houden.

Prima! Zeer snel geholpen na tandbreuk!
Zeer snel ingepland en alle tijd genomen om probleem op te lossen waarbij ook op de kosten werd g...
Lees meer
nieuwe tandarts: goed bevallen
prettige sfeer

gewone controle
Weinig communicatie. In dit geval ook niet nodig.

is goed
goed

Vriendelijk en objectief advies
Vriendelijke behandeling gehad bij Rene. Ook een eerlijk advies. Controle is afgeschaald naar 1x ...
Lees meer
Goed
Jammer dat ze zich niet voorstelde. Geen uitleg wat ze ging doen

Goed
Ik kon toch vrij snel terecht na aangegeven te hebben, last te hebben van de linkerkant van mijn ...
Lees meer
René van loon fijne kundige tandarts
Gebeld en anderhalf uur later kon ik al terecht. Super.

Die ik nu had was fijn, maar er is verschil….
Was nu bij deze goed

Aardige assistenten en kundige tandarts
Wordt altijd goed geholpen. Iedereen is behulpzaam en aardig.

Gewoon goed behandeld zoals altijd.
Gewoon goed behandeld zoals altijd.

snel aan de buurt
snel en goed geholpen

Ontzettend snel en goed behandeld
Loop ik binnen bij de tandarts om een afspraak te maken voor een vulling te vervangen die ik er u...
Lees meer
Zeer goed
Ik heb alleen ervaring met mw. Driessen. Ze is erg kundig en altijd vriendelijk. Ze stelt je ger...
Lees meer
goed geholpen
Goed en correct behandeld

wennen
De tandarts die ik voorheen had werkt schijnbaar niet meer op de praktijk en had nu dus voor de e...
Lees meer
Altijd goed.
Ik word altijd netjes geholpen. De nieuwe tandarts Hamad vind ik echt een aanwinst. Hele fijne ta...
Lees meer
Prima zorg en prettige behandeling
Vriendelijke ontvangst en goede duidelijke toelichting .